پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

خوشبخت باشی


میدونی از صبح تا حالا چندبار دلم خواست گوشی رو بردارم و یه پیام تبریک واست بفرستم

ولی گفتم بیخیال

اون که داره زندگیشو میکنه من پیام بدم یا ندم هیچ فرقی به حالش نداره فقط باز حال خودم گرفته میشه

حالم گرفته میشه اگه جواب بهم نده

چندباری هم دلم خواست بیام وبت اونجا کامنت بذارم و تبریک بگم ولی بازهم نتونستم

واسه همین تصمیم گرفتم همینجا بهت تبریک بگم

میدونی که مثل تو بلد نیستم ادبی حرف بزنم

پس ساده میگم

زندگیت همیشه شیرین باشه و خوشبخت باشی


براســتی

تویــی که میــگویی بـه او فکــر نکــن

خــودِ تــو 
بـه هــمان اوی خــودت
بــه هــمان اویــی کــه اما نیــست برایــت
فکــر نمیــکنی ؟!

"
آقای پاپیـون"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد