پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

چون حلال من نشد باشد حرام دیگری


جبرئیلم پر زد از بامم به بام دیگری
یار غارم رفته در بیت الحرام دیگری

بر سر گلدسته اش تورات می خوانند، آه!
مسجدی دارم به نام خود، به کام دیگری

شعرهایم را به گوشت خوانده، خامت کرده است
دانه ای دارم که افشاندم به دام دیگری

دست هایت مرتع انگورهای نوبر است
چون حلال من نشد باشد حرام دیگری

علیرضا بدیع

نظرات 1 + ارسال نظر
آسیابان شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ http://Deltalogo.blogfa.com

دلم می خواهد

ترانه ی خداحافظی را بنویسم

واژه ها فرار می کنند

دلم طاقت نمی آورد

اشک ها امان نمی دهند

نمی دانم

شاید من هم روزی بی خداحافظی بروم

کاش ان روز زودتر برسد

خسته ام

کاش زودتر برسد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد