پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

داستانم عوض شد...

 

اعتراف میکنم از وقتی رفته همش سعی کردم ازش متنفر بشم اما نشد 

هنوزم میخام کنارم باشه 

با اینکه دیگه نمیتونیم کنار هم باشیم اما میتونه توی ذهنم باشه 

توی ذهنم نگهش میدارم چون هنوز ازش متنفر نشدم 

امشب رفتم وبش واسش کامنت گذاشتم....  

 

+ ما متولدین ماه مهر، بخواهیم هم، نمی تونیم راحت بگیم نه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ر جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

چه خانم زیبایی!!
نگران نباش مردادی ها هم گاهی نمی توانند:))))

آره مردادی ها هم گاهی وقتا نمیتونند نه بگن
از همون وقتا هم باعث شد که بذاره بره چون نتونست به اون نه بگه ولی به من گفت نه

س پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

بهتر که گفت نه
حالا تو با دنیایی مثبت! طرفی

فکر کنم این حرفم جهانی بشه همین الآن به ذهنم رسید

دنیایی مثبت
چه حرف قشنگی به ذهنتون رسیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد