پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

حوصله


دیگر حوصله ای نمانده است .

راستی ،

مگر حوصله هم جزء آن چیزهایی بود

که تو آورده بودی

که موقع رفتنت همه اش را بردی ؟!

بهرنگ قاسمی

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ http://toramontazerand.blogsky.com/

حس می کنم اون حوصله رو نیاورده بوده با خودش ولی موقع رفتن خیلی چیزها رو با خودش می بره از جمله حوصله.
دلم واسش تنگ شده اما اون نمیدونم
شاید دوستم نداره یعنی اونقدری که باید
حال من و اون مثل اون متنی که نوشتم
(گاهی بی اندازه دلتنگ می شوم

دلتنگ تو

یک سلام ساده

گفتگوهای تکراری

خلاصه بگویمت احساس حضورت در کنارم

گاهی خسته می شوم

از مرور حرفای گذشته

دلم حرف تازه می خواهد

سلام دوباره

و تو بیزاری از تکرار

از حرف های تکراری

گاهی حس می کنم بین دوستت دارم های من تا دوستت دارم های تو

دنیا دنیا فاصله است )
دنیا دنیا فاصله است
اما نمیدونم این فاصله در اندازه ی دوست داشتنه یا تفائت شخصیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد