پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

رد پای تو

بعضی وقتا فکر میکنم اگه تو توی زندگی من پیدات نمیشد ،تکلیف من چی میشد؟

الانم ندارمت ، ولی رد پای تو ، توی همه روزام هست ،

وقتی دارم یه گاز گنده به سیب میزنم ، وقتی مینویسم ، وقتی دنبال سوژه برای عکسهام هستم .

وقتی دارم یه شعر و زمزمه میکنم . لابه لای خطهای کتابی که میخونم .حتی توی روزهایی که ازت بی خبرم ، 

همون موقعهایی که آسمون سیاه و من هرچی چشم میگردونم نمیبینمت ،

 گاهی با خودم میگم نکنه یه روز از اینکه انقدر نگات میکنم خسته بشی 

و اخترکت رو مثل پارچه زیر هفت سینم ، تا کنی و بذاری تو یه چمدون و بری یه جایی دور از چشمم ،

 تو یه گوشه دیگه آسمون پهنش کنی ...

یهو نکنی اینکارو هاااا ، اونوقت هوا کم میارم ....میمیرم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو ;) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ http://mehrab-eshq.blogsky.com

دلتنگی هم حس جالبیست!!!
داغ نیست...
اما...میسوزاند.

عجیب میسوزاند

زهرا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://toramontazerand.blogsky.com/

اگه خودشم بخواد نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد