پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

آخرین بار

اولین بار
که بخواهم بگویم دوستت دارم، خیلی سخت است!
تـب می‌کنم، عـرق می‌کـنم، می‌لَرزم جان می‌دهـم.
هزار بار،
می‌میرم و زنده می‌شوم پیش چشمهای تو
تا بگـویم دوسـتت دارم.
اولین بار
که بخواهم بگویم دوستت دارم، خیلی سخت است!
امّا
آخرین بار آن از همیشه سخت‌تر است
و امروز می‌خواهم برای آخرین بار بگویم دوستت دارم
و بـعد راهم را بگیرم و بروم
چون تازه فهمیدم،
تو هــرگز دوستم نداشتی!

شل سیلور استاین 

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeid پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://dodkesh.blogsky.com/

عالی بود

از وقتی که عاشق شدم

فرصت بیشتری پیدا کردم برای این که پرواز کنم

فرصت بیشتری برای این که پرواز کنم و بعد زمین بخورم

و این عالی است

هر کسی شانس پرواز کردن و به زمین خوردن را ندارد

تو این شانس رو به من بخشیدی

زهرا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://toramontazerand.blogsky.com/

وقتی سخته که کلمه ی دوست داشتن واسش مثل ی تیکه کلام باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد