پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

چرا رفتی، چرا؟- من بی قرارم


چرا رفتی، چرا؟- من بی قرارم
به سر، سودای آغوش تو دارم


نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست؟
ندیدی جانم از غم ناشکیباست؟


نه هنگام گل و فصل بهارست؟
نه عاشق در بهاران بی قرارست؟


اگر جانت ز جانم آگهی داشت
چرا بی تابیم را سهل انگاشت؟


کنار خانه ی ما کوهسارست
ز دیدار رقیبان برکنارست


چو شمع مهر خاموشی گزیند
شب اندر وی به آرامی نشیند


بیا با هم شبی آنجا سرآریم
دمار از جان دوری ها برآریم


خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود


دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن

سیمین بهبهانی

نظرات 1 + ارسال نظر
sep!deh جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ..

دلم گرفته بود، بیشتر گرفت ...

سلام
ببخشید ولی واقعا دلم گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد