پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

بحث کردن با آدم‌ها بی‌فایده است


نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن. هر کی هر چی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن.

 آدم‌ها که عقیده‌ات را می‌پرسند، نظرت را نمی‌خواهند. 

می‌خواهند با عقیده‌ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدم‌ها بی‌فایده است.”

زویا پیرزاد

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای آرزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

آن عاشق ناپیدا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به دربسته چشم می دوزیم که درهای باز را نمی بینیم

ابوالفضل سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

"هـی،،،روزگــار!!"


"بـه چــی مـیـخندی؟"


"بـه کــی"



"بـه مــن"


"مـنـی کــه فقـط بـاخـتم"


"مـنـی کـه هـمیشه سهمم از هـر آشـنایـی"خداحافــظی" بود!!


هــه،،،


بخنـد شـایـد خــنده دار باش قصـه کسـیـکه"آدم فروشی"نـکـرد!!


امــا،،"خودش" را "فـروخـــت"....!!!

ابوالفضل چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ

وقتی بهت میگم خوبی؟؟ ..
... تو میگی : نَعه ... تو چی ؟؟ تو خوبی ؟؟ ..
.. من میگم نَعه ..
... وقتی انقد ازم سوال میکنی تا حالم خوب شه ...
... وقتی اینو میدونی که عااااشق تُن صداتم ... انقد حرف میزنی تا بخندم ..
وقتی بهت میگم: خب حالم خوب شد , عاشقتم زندگیم ..
... و تو در جواب میخندی ... وقتی حال تو هم خوب میشه از بس بعدش باهات شوخی میکنم ...
... همه اینا ینی بدون شک عاااااشقتم و تو تمام زندگیم شدی...
حالا تو هی بگو فعلا هیچی معلوم نیس ..

sep!deh جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

واقعاً همینطوره که میگی ...

من خیلی وقتها به این موضوع پی بردم!

آدمیزاد فقط دنبال اینه که بهش بگن تو بهتری!!!

آدمی هست دیگه!

ابوالفضل شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ق.ظ

ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺩﻥ ﮔﻞ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺮﺍﺳﻢ
ﺗﺪﻓﯿﻦ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺒﺎﺷﯿم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد