پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده
پاورقی های روزانه

پاورقی های روزانه

یه کپی پیست ساده

من کیَم؟دخترک ساده ی شهرستانی


گفته بودی بروم جاده ترسید نشد 

راه تاریک شد و ماه نتابید نشد 


راستش_از تو چه پنهان_ که کمی رنجیدم 

آمدم اخم کنم،آینه خندید نشد 


یک نفر آن طرف شیشه به تو زل زده بود 

سنگ برداشتم از پنجره اش دید نشد 


باغ همسایه و سیب و من و نوستالژی شعر 

باغبان سرزده آمد همه را چید... نشد 


من کیَم؟دخترک ساده ی شهرستانی 

که به رویای تو دل بست،نفهمید نشد! 


بی خیال این دو سه شب باغچه هم دلگیر است 

فصل انگور رسید و خبر بید نشد 


مثل یک دختر صد ساله حواسم پرت است 

گفته بودی بروم؟آخ ببخشید نشد


زینب کردی

نظرات 5 + ارسال نظر
آسیابان یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

شده ام خارپشتی که

تیغ هایش دنیای امنی برایش ساخته

اما حسرت نوازشی را بر دلش گذاشته است ...

دقیقا!

آسیابان سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ق.ظ

تو را هر لحظه به خاطر می اورم
بی هیچ بهانه!
شاید دوست داشتن همین باشد...

دوست دارم اینجور دوست داشتن رو

آسیابان پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ب.ظ

خنده هاى تــو آرزو هاى منن
بخند . . .
تا برآورده شوند .

قشنگ بود

آسیابان جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺭﺍ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ
ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﮕﯿﺮ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ ﺍﺣﺴــﺎﺱ
ﮐﺎﺭ ﻫﺮ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﯿﺴﺖ!...

فهمیدن احساس کار هر آدمی نیست

آسیابان شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

خدایا ؟

کمی بیا جلوتر

میخواهم در گوشت چیزی را بگویم ...

این یک اعتراف است ...

من

بی

او

دوام نمی آورم خدا ...

http://s4.picofile.com/file/7835947632/%D9%85%DB%8C_%D8%A2%DB%8C%D8%AF.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد